telewizja bliżej Ciebie

JAMBOX go! to aplikacja umożliwiająca oglądanie TV i zarządzanie Twoimi usługami ze smartfona, komputera czy tabletu.

Jakie korzyści daje JAMBOX go!

  • Oglądanie TV ze smartfona i laptopa
  • Zlecanie nagrań poza domem
  • Układanie listy 100
  • Tworzenie własnej listy filmów VOD
  • Wyszukiwarka audycji
  • Pełny dostęp do informacji o audycjach
  • Zamawianie pakietów dodatkowych
  • Zarządzanie twoją telewizją JAMBOX oraz usługami Mobile
  • Ochrona rodzicielska
  • Wygodna zmiana haseł i pinów
  • Logowanie e-mailem

 169 kanałów

jeśli jesteś podłączony do sieci Virtual Telecomi telewizji JAMBOX

122 kanały

dostępne przy korzystaniu z internetu innego operatora

Zamów i aktywuj

bezpłatna i szybka aktywacja

Zamów

Zaloguj się i zamów online:
myVirtual

Aktywacja

Poczekaj na komunikat
o aktywacji.

Zaloguj się

Zaloguj się na dekoderze.
Kliknij: instrukcja.

Usługa JAMBOX GO!

praktyczne informacje

Generowanie hasła do JAMBOX go!

Jeśli nie masz przypisanego adresu e-mail do Twojego konta, a chciałbyś mieć pełną obsługę w JAMBOX go! to musisz wygenerować sobie hasło dostępowe do logowania.

Na swoim dekoderze JAMBOX (dotyczy tylko dekoderów z oprogramowaniem Kyanit) wejdź do MENU i wybierz pozycję TV Panel. Następnie w menu TV Panelu wybierz pozycję JAMBOX Panel i naciśnij OK na pilocie.

Aby wygenerować nowe hasło to po podświetleniu strony w niebieskiej ramce naciśnij strzałkę w dół na pilocie, tak aby przycisk GENERUJ HASŁO podświetlił się na zielono i następnie naciśnij OK na pilocie. Twoje dane do logowania w JAMBOX go! zostaną wyświetlone na ekranie.

WSKAZÓWKA: Zapisz lub zrób zdjęcie telefonem ekranu TV z wygenerowanym hasłem – przyda Ci się ono przy ustawianiu własnego hasła.

Logowanie do JAMBOX go!

Teraz wejdź na stronę: https://go.jambox.pl na swoim komputerze lub smartfonie/tablecie i wprowadź dane do logowania, które masz na ekranie telewizora. Po poprawnym wprowadzeniu danych zostaniesz zalogowany do JAMBOX go!

Jeśli już wcześniej do Twojego konta w JAMBOX miałeś przypisany swój adres e-mail to możesz się zalogować wprowadzając jako nazwę użytkownika ten adres oraz hasło do JAMBOX go!

Jeśli zapomniałeś swoje hasło to możesz sobie z tego ekranu ustawić nowe – tylko dla kont z przypisanym adresem e-mail.

Ustawienie adresu e-mail

Jeśli nie masz przypisanego adresu e-mail do Twojego konta, a chciałbyś mieć pełną obsługę w JAMBOX go! to musisz wprowadzić nowy adres e-mail.

Po poprawnym zalogowaniu do konta bez przypisanego adresu e-mail będzie pojawiać się okienko z zachętą wprowadzenia adresu e-mail:

Aby ustawić adres e-mail kliknij DODAJ ADRES E-MAIL, zostaniesz przeniesiony do ekranu, gdzie możesz wpisać swój nowy adres e-mail.

Po wprowadzeniu poprawnego adresu e-mail, zostaniesz poproszony o wpisanie swojego osobistego kodu jPIN, który znajdziesz na umowie.

Tak będziesz musiał zrobić tylko raz, po zautoryzowaniu konta przez adres e-mail będziesz mógł zmieniać swój adres e-mail oraz kody PIN podając tylko hasło do JAMBOX go!.

Po podaniu prawidłowego kodu jPIN na wprowadzony wcześniej adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym.

Zaloguj się do twojej skrzynki e-mail i postępuj według instrukcji w wiadomości.

Zmiana hasła i pinów

Jeśli do twojego konta w JAMBOX go! jest przypisany adres e-mail to możesz już w łatwy sposób ustawić nowe hasło lub nowe kody tvPIN oraz jPIN.

Wejdź w menu twojego konta klikając na ekranie komputera w prawym górnym rogu twoje Imię i Nazwisko (na smartfonie dostęp do tej opcji jest w głównym menu)

Wybierz „Zmiana haseł i pinów”

Na tej stronie możesz zmienić twoje aktualne hasło do JAMBOX go! lub kody PIN.

Kliknij ZMIEŃ i wprowadź nowe hasło (lub PIN) i kontynuuj klikając DALEJ. Aby potwierdzić zmianę wprowadź obecne hasło do JAMBOX go!.

Na skróty

szybki dostęp

Skanuj kod i zainstaluj

Sprawdź aktualne promocje

oferta zależna od lokalizacji

ArabicEnglishPolishUkrainian